بازدید سفیر محترم کشور بلاروس از گروه کارخانجات مقصود

بازدید سفیر محترم کشور بلاروس از گروه کارخانجات مقصود

_

سفیر محترم کشور بلاروس در ایران، جناب آقای دیمیتری کالتسوف و هیات همراه در تاریخ 5 اردیبهشت ماه 1402 از گروه کارخانجات مقصود بازدید کردند.

در این بازدید آقای کالتسوف ضمن بازدید از خطوط تولید محصولات گروه کارخانجات مقصود شامل خطوط تولید ظروف چینی، اوپال، چینی استخوانی و محصولات قاشق چنگال استیل با زنجیره تولید گروه کارخانجات مقصود شامل خطوط تولید فوم بسته بندی، عکس برگردان و قالب سازی نیز آشنا شدند.

سفیر محترم جمهوری بلاروس آقای کالتسوف با بررسی توانمندی کامل بودن انبارهای مواد اولیه گروه کارخانجات مقصود،به زنجیره تامین آنها با توجه به شرایط تحریم بسیار علاقه مند شدند.

در ادامه مذاکرات صورت گرفته، گروه کارخانجات مقصود آمادگی خود را نسبت به آغاز همکاری با تولید کنندگان بلاروس جهت راه اندازی خطوط تولید در این کشور و هم چنین صادرات محصولات خود اعلام نمود.

در مدت زمان بازید جناب سفیر از نظم و هماهنگی گروه تعریف نمودند و مدیریت گروه را به خاطر درایت و دوراندیشی ستودند. و در پایان سفیر ضمن تشکر از پرسنل و مدیریت گروه مقصود ابراز امیدواری نمودند که بتوانند توانمندی های گروه مقصود را به تجار و بازرگانان بلاروسی معرفی و از ظرفیت های موجود در جهت ارتقا سطح همکاری های دوجانبه ایران و بلاروس استفاده نمایند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیرسانهارتباط با ماتماس