مرکز نوآوری مرکز علمی و کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود در راستای توسعه ارتباط دانشگاه‌ها و مراکز نوآور با جامعه و صنعت با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری و انجمن سرامیک ایران با پشتیبانی مالی گروه کارخانجات مقصود اقدام به برگزاری رویدادی با عنوان ” رویداد شتاب فن آوریهای نوین در حوزه تولید گروه کارخانجات مقصود”  نموده است. مرکز نوآوری قصد دارد در راستای تقویت ارتباط با بخش­های مختلف جامعه و صنعت و در راستای بهره گیری از ظرفیت فرهیختگان جامعه در ارائه ایده‌ها و راهکارهای نو و برقراری ارتباط موثر میان مراکز علمی و ایده پردازان و جامعه، اقدام به برگزاری رویداد شتاب فن آوریهای نوین در حوزه تولید چینی استخوانی نماید. ایده‌های نوین و برگزیده در این رویداد می­تواند در جهت بهبود همکاری بین این مرکز علمی و مراکز اجرایی موثر واقع شده و ایده های برتر بنا به فراخور امکانات و زیرساخت‌های موجود، در دستور کار گروه کارخانجات مقصود در جهت اجرایی شدن قرار خواهند گرفت.

مراحل رویداد 

ابتدا شرکت‌کنندگان محترم خلاصه ایده خود را در فرم قرار داده شده در سایت دانشگاه مقصود وارد می‌نمایند. پس از بررسی و داوری اولیه، از ایده‌‌های منتخب جهت شرکت در رویداد دعوت بعمل خواهد آمد. در روز برگزاری رویداد، ایده‌­ها با حضور علاقه مندان و ایده پردازان تکمیل و توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار می­گیرد. در نهایت از ایده‌­های برتر تقدیر بعمل آمده و تا حد امکان برای اجرایی‌سازی این ایده ها برنامه‌ریزی خواهد گردید.

ایده های برتر می توانند در مرکز نوآوری مرکز علمی و کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود هسته های فناور سرامیک مورد حمایت تشکیل داده و طرح خلاقانه خود را از ایده به محصول تبدیل کنند.

نحوه ارسال فرم:

افراد حقیقی و حقوقی: پس از کامل‌نمودن تمام اطلاعات درخواست‌شده، با مراجعه به سایت مرکز علمی و کاربردی مجتمع تولیدی چینی مقصود ( www.maghsouduniversity.ir   ) فرم را در قالب فایل PDF از طریق پست الکترونیک اعلام شده به دبیرخانه رویداد شتاب در فن آوریهای نوین در حوزه تولید چینی استخوانی ارسال کنند.

همچنین میتوانید از طریق صفحه مربوطه وب سایت دانشگاه فرم خود را نیز ارسال نمایید.

تلفن تماس دبیرخانه: ۳۵۱۵۱۲۲۲ -۰۵۱

پست الکترونیک: startup@maghsouduniversity.ir  

نحوه اعلام نتیجه:

پس از تکمیل فرم ایده توسط افراد حقیقی و حقوقی، کد ثبت ایده بر روی ایمیل اعلام شده در فرم ارسال خواهد شد و نتایج داروی ایده ها براساس کد بر روی سایت رویداد و ایمیل ارسالی اعلام خواهد شد.

وب سایت مرکز آموزش علمی کاربردی مقصود
www.maghsouduniversity.ir

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیرسانهارتباط با ماتماس