برگزاری مراسم روز کارگر و تجلیل از پرسنل بازنشسته گروه کارخانجات مقصود

کارگران بازوان حرکت هر جامعه ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند بی شک همه پیشرفت های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه ورزی است و در هر جامعه ای که از فرصت اندیشه ورزی استفاده شود توسعه و پیشرفت، رونقی دو چندان خواهد یافت. اولین روز از ماه “می” هر سال در تقویم میلادی روز جهانی کارگر نامیده می شود.

در ماده 63 قانون کار جمهوری اسلامی ایران روز 11 اردیبهشت ماه هر سال به مناسبت روز جهانی کارگر ثبت شده است.

در احادیث و روایات اسلامی از کار کردن به عنوان عملی دنیوی و اخروی که دارای اجر و ثواب بسیار است یاد و نسبت به آن توصیه های بسیار شده است به طوری که عنوان جهاد کننده در راه خدا بر کارگری که برای اداره زندگی خانواده اش سعی و تلاش می کند اطلاق شده است.

تقدیر از بازنشستگان گروه کارخانجات مقصود

به مناسبت روز کارگر، یازدهم اردیبهشت ماه 1400 ، طی مراسمی از تعدادی از بازنشستگان گروه کارخانجات مقصود تقدیر بعمل آمد.

در راستاری تجلیل و قدردانی از تلاش و کوشش خستگی ناپذیر جمعی از همکاران گروه مقصود که چندین سال عمر صادقانه خود را به خدمت در سنگر تولید گذرانده و به افتخار بازنشستگی نائل شده اند، مراسمی با حضور مدیران عامل شرکت ها، سرپرستان و جمع کثیری از کارگران و تعدادی از کارگران و تعدادی از همکاران بازنشسته برگزار و در طول مراسم، یکی از معاونین به نمایندگی از ریاست محترم هیات مدیره طی سخنانی اشاره نمود کارگران نقش مهمی در رشد، توسعه و پیشرفت کشور ایفا نموده و همچنین دین اسلام اهمیت فوق العاده ای برای کار و کارگر قائل شده تا آنجا که رسول مکرم اسلام (ص) بر دست کارگر بوسه زدند و فرمودند این دستی است که آتش با آن تماس ندارد.

این مراسم در محوطه باز و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر برگزار و هدایایی که توسط ریاست محترم هیات مدیره گروه کارخانجات مقصود جناب آقای ایمانی در نظر گرفته شده بود به بازنشستگان اهدا شد. این هدایا شامل لوح تقدیر، تندیس ویژه روز کارگر و یک سرویس 129 پارچه بن چاینا بوده که به آنان تقدیم گردید.

1 دیدگاه

  • خداقوت به خانواده گروه کارخانجات مقصود مثل همیشه در کنار هم خواهیم بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیرسانهارتباط با ماتماس